Födelsedagspresenter

2013-09-07
18:12:30
Eftersom jag fyllde år i tisdags (3 sep) så tänkte jag visa mina födesedagspresenter♥
♥och jag är super glad och nöjd med alla♥
 
 
~Familjen~
♥ En canon eos 600D (!!!!)
♥ Stativ
~& av min älskade lillasyster~
♥ toarulle med mustache på (så användbart!)
 
~Släkten~
♥ Naked 2 pallette
♥ Tröja från gina
Mormor och morfar
♥ Hm presentkort, 200kr
♥ Twilight, breaking dawn pt 2
Farfar 
♥ Victoria's secret body mist, Pure seduction
♥ Victoria's secret body mist, Coconut passion
Kusinerna
 
 ~Vänner~
 
♥ Victoria's secret body lotion, Sheer Love
Världens bästa bästis
 
Är som sagt super glad för allt♥
och tack tack tack tack tack

Kommentarer
Postat av: Vendela

Kul att du gillade den❤ Fin blogg! Kul att du börja blogga igen :) /Från en tjej som har världens bästa bästis <3

Svar: haha<3<3
jessicasplanet.blogg.se

2013-09-07 @ 20:47:44
Postat av: Anonym

OMG, OMG!!!!HAR DU EN NAKED PALETTE!!!????

Svar: haha ja ;)
jessicasplanet.blogg.se

2013-11-29 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (obligatorisk)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
var bloggId= '509512da9606ee4cca2e492f'; var is_pro = false;