hittat hit igen..

2013-09-07
09:38:00
Ja nu har jag nt bloggat sen i maj....
 
Varör?
 
Jo eftersom jag har inte haft ngn lust.
och det kändes som bloggen krävde så mkt av mig och jag blev
sressad vissa dagar pga att jag nt bloggat....
och sen helt plötsligt var det sommarlov,
vi åkte till gotland, danmark, halland och sen vips började skolan.
Ny skola, ny klass, nya lärare
så nu har jag äntligen börjat komma in i de nya rutinerna och 
för ngra veckor sen kände jag att jag kunde
gå in och kolla vad som hänt,
såg att Isabelle hade skrivigt en kommentar
 
Och då började jag om och påbörjade en ny design mm och sen
stod det stilla i ungefär 2-3 veckor tills igår 
då jag gjorde klart allt och kände att jag kanske borde börja blogga
igen så nu så hoppas jag att det kommer rulla på 
som detta uppbrott aldrig skett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (obligatorisk)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
var bloggId= '509512da9606ee4cca2e492f'; var is_pro = false;