Hemma fr Paris....

2015-04-12
15:31:00
........Utan minneskortet med alla bilder :/
Letat överallt men hittar det inte :'c
måste ha glömt det på hotellet.....
eller så har det ramlat ut kameraväskan och ligger någonstans i resväskan... 
får se om jag hittar det x)
 
Har ialf filmat massor med min nya Go Pro kamera under resan som jag ska redigera
och det kan hända att jag har några bilder på samma minneskort, får se
men annars finns det inte så mycket jag kan göra just nu :c
förutom att ha bättre koll på mina saker :3

Kommentarer
Postat av: Lise

Men herregud hur kan man glömma sitt minnes kort
Skyll dig själv vem bryr sig om du har en go pro kamera bortskämda unge

2015-04-14 @ 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (obligatorisk)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
var bloggId= '509512da9606ee4cca2e492f'; var is_pro = false;